Koszty Dostawy
10.99 zł |
|
12.99 zł |
|
14.99 zł | |
15.99 zł | |
*Dotyczy zamówień opłaconych z góry |
Imbir Marynowany do Sushi BIO 190g - Terrasana
Opis
Imbir Marynowany do Sushi BIO 190g - Terrasana
Opis produktu
Imbir Marynowany do Sushi BIO marki Terrasana to popularny dodatek do sushi mający za zadanie oczyszczenie kubków smakowych, aby poczuć odmienność każdego krążka. Ze względu na swoje walory smakowe znalazł zastosowanie również w wielu innych dziedzinach kuchni orientalnej. Powszechnie stosowany w sushi barach jest zdrowym dodatkiem.
Imbir świetnie ułatwia trawienie pokarmów, a dodatkowo posiada właściwości pomagające w walce z przeziębieniem. Imbir marynowany nie jest pozbawiony korzystnych właściwości. Jego proces marynowania jest dość łagodny i nie ingeruje w utratę zdrowotnych cech imbiru zachowując wartościowe składniki. Zawiera witaminy B6, magnez, potas i miedź. Korzeń imbiru świeży lub marynowany wpływa pozytywnie na nasz układ odpornościowy, dlatego możemy śmiało sięgać po imbir każdego dnia.
Masa netto: 190g
Składniki
Imbir* (60%), cukier trzcinowy*, ocet*, woda, sól, kwas cytrynowy*.
*certyfikowany składnik ekologiczny
Wartość odżywcza
Wartości odżywcze w 100g | |
---|---|
Wartość energetyczna | 435 kJ /102 kcal |
Tłuszcz | 0,2 g |
w tym kwasy tłuszczowe nasycone | 0,1 g |
Węglowodany | 24,4 g |
w tym cukry | 16 g |
Błonnik | 1,7 g |
Białko | 0,8 g |
Sól | 0,9 g |
Sposób użycia
Cienkie plasterki marynowanego imbiru są używane jako dodatek do sushi wraz z sosem wasabi i sojowym.
Informacja alergenna
Produkt bezglutenowy w składnikach.
Zalecane warunki przechowywania
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu przechowywać w lodówce.
Szczegóły produktu
Parametr | Informacja |
---|---|
Certyfikat BIO | Tak |
Kraj Producenta | Holandia |
Bezglutenowy (w składnikach) | Tak |
Wegetariański | Tak |
Wegański | Tak |
Szczegóły produktu
Certyfikat BIO | Tak |
Produkt wegetariański | Tak |
Produkt wegański | Tak |
Dystrybutor | Bio Planet S.A. Wilkowa Wieś 7 05-084 Leszno k. Warszawy |
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.