Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wybierz produkty, zaznacz opcję Delikatesy z Natury Drive, wraz z datą odbioru oraz przedziałem godzinowym odbioru (realizacja zamówienia nawet w 1 godzinę). Informacje o dacie odbioru zamówienia umieść w polu „Uwagi” w drugim kroku realizacji zamówienia w sekcji „Dodatkowe informacje”. W polu „Uwagi” umieść informacje dotyczące Odbioru Osobistego zamówienia w następującym formacie:
Data odbioru zamówienia: DD/MM/RRRR
Przedział godzinowy odbioru: gg:mm - gg:mm
Wybierz formę płatności:
Przelewem Online
Kartą Online
Odwiedź punkt odbioru Delikatesy z Natury Drive:
Aby odebrać Zamówienie w punkcie odbioru Delikatesy z Natury Drive zlokalizowanym przy ulicy Pużaka 49 w Krośnie należy wjechać na parking Centrum Handlowego eSka, a następnie skontaktować się z pracownikiem Delikatesy z Natury telefonicznie pod numerem +48 885 903 904 określając swoje położenie na Parkingu Centrum Handlowego oraz podając numer rejestracyjny pojazdu, w którym się znajdujesz. Podaj następnie swój numer zamówienia, a my dostarczymy zakupy wprost do bagażnika Twojego samochodu!
Regulamin Delikatesy z Natury Drive
Aby odebrać Zamówienie w punkcie odbioru Delikatesy z Natury Drive zlokalizowanym przy ulicy Pużaka 49 w Krośnie, Klient powinien wjechać na parking Centrum Handlowego eSka, a następnie skontaktować się z pracownikiem Delikatesy z Natury telefonicznie pod numerem +48 885 903 904 podając Numer Zamówienia oraz określając swoje położenie na Parkingu Centrum Handlowego podając również Numer Rejestracyjny pojazdu, do którego zamówienie powinno być dostarczone. Pracownik Delikatesy z Natury dostarczy Klientowi Zamówienie do jego pojazdu,
Klient odbierając przesyłkę z Towarem w punkcie odbioru Delikatesy z Natury Drive powinien sprawdzić stan Towarów oraz ich zgodność z Zamówieniem a następnie pokwitować ich odbiór w obecności osoby wydającej Towar z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo, że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń,
Zamawiający składając Zamówienie zobowiązuje się do tego, że odbierze Zamówienie odpowiednio w punkcie odbioru Drive w terminie i przedziale czasowym wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia,
W przypadku nieodebrania przez Klienta Zamówienia w punkcie odbioru Drive w terminie i przedziale czasowym wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia, Zamówienie zostanie anulowane, a kwota, którą Klient zapłacił z tytułu Zamówienia zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego płatność została dokonana lub zostanie dokonany zwrot na kartę płatniczą, którą płatność została zrealizowana.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.