Koszty Dostawy
10.99 zł |
|
12.99 zł |
|
14.99 zł | |
15.99 zł | |
*Dotyczy zamówień opłaconych z góry |
Oliwa MONOVARIETAL BIO 500ml - Pamako
Opis
Oliwa MONOVARIETAL BIO 500ml - Pamako
Opis produktu
Górska Oliwa Ultra Premium Monovarietal BIO marki Pamako to górska organiczna oliwa extra virgin, pochodząca z jednego gatunku oliwek Tsounati. Jest to rzadkie drzewo oliwne, które ma swoje "korzenie" w czasach minojskich, a niektóre okazy w gaju Pana Androulakisa są bardzo, bardzo stare. Te głównie rodzime drzewa rosną wokół skał w górach, a specyficzny klimat jest idealny do ich uprawy. - świeży i owocowy aromat o mocnych, korzennych nutach i delikatnym gorzkim smaku.
Ze względu na bardzo wysoką zawartość fenoli (m.in. pochodnych tyryzolu i hydroksytyryzolu) spełnia założenia Komisji Europejskiej (rozporządzenie EU 432/2012), mówiące o prozdrowotnych korzyściach wynikających ze spożywania min. 20g oliwy dziennie, co zapobiega oksydacji (utlenianiu) zawartych we krwi tłuszczów.
Analiza smakowa: 5.1 FRUITNESS: łagodny gorzki i łagodny ostry z aromatami zielonej trawy, pomidorów, karczocha i zielonych migdałów
Objętość netto: 500ml szkło bezołowiowe (zestaw zawiera dodatkowo pudełko, certyfikat oraz firmową szmatkę)
Kwasowość partii: 0,18%
Zawartość fenoli: 1944 mg/kg
Składniki
100% oliwa z oliwek*
*certyfikowany składnik ekologiczny
Wartość odżywcza
Wartości odżywcze w 100ml | |
---|---|
Wartość energetyczna | 3389 kJ / 824 kcal |
Tłuszcz | 94,1 g |
w tym kwasy tłuszczowe nasycone | 12,6 g |
w tym kwasy tłuszczowe jednonienasycone | 69,4 g |
w tym kwasy tłuszczowe wielonienasycone | 12,1 g |
Węglowodany | 0 g |
w tym cukry | 0 g |
Błonnik | 0 g |
Białko | 1 g |
Sól | 0,54 g |
Sposób użycia
Jako dodatek do sałatek i potraw kuchni śródziemnomorskiej.
Informacja alergenna
Brak
Zalecane warunki przechowywania
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.
Szczegóły produktu
Parametr | Informacja |
---|---|
Certyfikat BIO | Tak |
Kraj Producenta | Grecja |
Wegetariański | Tak |
Wegański | Tak |
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.