Opinie o Nas
Producenci
Promocje
Olej arachidowy 250 ml Oleofarm
Olej arachidowy 250 ml Oleofarm
15,69 zł 13,99 zł
szt.
Makaron razowy fusilli (orkisz) bio 500g Alce Nero
Makaron razowy fusilli (orkisz) bio 500g Alce Nero
10,89 zł 9,15 zł
szt.
Oliwa z oliwek extra virgin bio 750ml
Oliwa z oliwek extra virgin bio 750ml
29,62 zł 28,40 zł
szt.
Vitalakt 0,5g (fiolka) Vivo
Vitalakt 0,5g (fiolka) Vivo
6,53 zł 1,99 zł
szt.
Napój z dzikiej róży bio 930 ml Yan
Napój z dzikiej róży bio 930 ml Yan
10,09 zł 8,49 zł
szt.
Miętowa pasta do zębów 75ml Lavera
Miętowa pasta do zębów 75ml Lavera
12,69 zł 9,99 zł
szt.
Olej rzepakowy omega 3 bio 750ml Brochenin
Olej rzepakowy omega 3 bio 750ml Brochenin
18,99 zł 13,99 zł
szt.
Syrop figowy bio 250g EkoWital
Syrop figowy bio 250g EkoWital
23,09 zł 19,49 zł
szt.
Morele bio 1kg Bio Planet
Morele bio 1kg Bio Planet
37,79 zł 36,49 zł
szt.
Olej lniany lenvitol 500ml Oleofarm
Olej lniany lenvitol 500ml Oleofarm
23,99 zł 19,99 zł
szt.
Peeling do ciała gorąca czekolada 450ml Organic Shop
Peeling do ciała gorąca czekolada 450ml Organic Shop
26,69 zł 23,99 zł
szt.
Mus do ciała migdały i miód 450ml Organic Shop
Mus do ciała migdały i miód 450ml Organic Shop
21,09 zł 18,99 zł
szt.
Peeling do ciała tropikalny mix 450ml Organic Shop
Peeling do ciała tropikalny mix 450ml Organic Shop
24,39 zł 21,99 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

ZWROT

Konsument kupując produkty w sklepie internetowym delikatesyznatury.pl ma prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru. Dokonanie zwrotu nie wymaga podawania przyczyny.

Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić zakupione produkty należy:

  1. wydrukować i uzupełnić formularz zwrotu
  2. włożyć go do paczki z odsyłanymi produktami
  3. starannie zapakować i zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniem
  4. odesłać towar przesyłką pocztową rejestrowaną (list polecony albo paczka pocztowa) lub kurierem na adres: Delikatesy z natury, ul. Pużaka 49, 38-400 Krosno

Uwaga:

  • ze względów higienicznych i zdrowotnych zwracane produkty spożywcze muszą być pełnowartościowe, nie otwierane, nie użytkowane, bez uszkodzonych plomb i ciągłości opakowania fabrycznego
  • bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi konsument

REKLAMACJA

Jeżeli zakupiony produkt ma wady fabryczne, jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, konsument ma prawo skorzystać z procedury reklamacyjnej.

  1. Wadliwy produkt należy odesłać na adres: Delikatesy z natury, ul. Pużaka 49, 38-400 Krosno dołączając do niego uzupełniony formularz reklamacji.
  2. Sprzedawca rozpatrzy reklamację konsumenta niezwłocznie, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. O decyzji konsument zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie. Brak odpowiedzi w przewidzianym terminie uznaje się za uznanie roszczeń konsumenta.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni od dnia podjęcia decyzji Sprzedawca dokona jednej z form rekompensaty:
    1. naprawi reklamowany produkt i odeśle go konsumentowi
    2. odeśle konsumentowi nowy egzemplarza produktu pozbawiony wad
    3. zwróci cały lub częściowy koszt reklamowanego produktu
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, reklamowany produkt zostanie odesłany konsumentowi wraz z wyjaśnieniem decyzji odmownej.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl