Opinie o Nas
Producenci

Facebook Likes

Koszty Dostawy

Paczka w Ruchu Delikatesy z Natury

6.99 zł

InPost Paczkomaty Delikatesy z Natury

11.99 zł

InPost Kurier Delikatesy z Natury

14.99 zł

DHL Kurier Delikatesy z Natury

14.99 zł

Darmowa dostawa od 250 zł*

*Dotyczy zamówień opłaconych z góry

FAQ

Często zadawane pytania (FAQ)

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Czy można złożyć zamówienie mailowo/telefonicznie?

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Jakie występują formy dostawy?

Ile zapłacę za dostawę zamówienia?

Czy za przesyłkę za pobraniem zapłacę więcej?

Jak zapłacić za zamówienie?

Jak ponowić płatność za zamówienie?

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Jak mogę użyć kodu rabatowego?

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Czy mogę domówić produkt do swojego zamówienia lub połączyć zamówienia ze sobą?

Jestem stałym klientem. Czy otrzymam jakiś kupon rabatowy na stałe?

Jak złożyć reklamację?

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Gdzie mogę zapoznać się z regulaminem sklepu?

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w naszym sklepie:

  • brak towaru – oznacza chwilowy brak towaru na magazynie; jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem poinformuj nas poprzez e-mail na adres krosno@delikatesyznatury.pl lub telefonicznie: +48 885 903 904,
  • duża ilość – w magazynie posiadamy odpowiednią ilość sztuk produktu do obsługi wielu zamówień,
  • na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego produktu, warto rozważyć jego szybki zakup,
  • średnia ilość – posiadamy kilka/kilkanaście sztuk danego produktu w magazynie,
  • w sprzedaży - produkt jest dostępny w naszym magazynie,
  • wycofany z oferty – określony produkt nie jest dłużej dostępny w ofercie naszego sklepu.

Czy można złożyć zamówienie mailowo/telefonicznie?

Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych i mailowych. Jedyną formą złożenia zamówienie jest zakup poprzez platformę https://www.delikatesyznatury.pl

Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn nie możesz lub nie chcesz dokonać zamówienia on-line, zapraszamy do kontaktu telefonicznego: +48 885 903 904 lub wiadomość e-mail na adres esklep@delikatesyznatury.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do soboty. W trakcie rozmowy udzielimy wszelkich informacji na temat oferowanych produktów czy terminu dostawy.

Godziny w których można składać zamówienia telefoniczne:

  • poniedziałek - piątek 08:00-17:00
  • sobota 08:00-16:00

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto, posiadając konto klienta w naszym sklepie po zalogowaniu się uzyskasz dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz zrealizowanych zamówieniach: statusie realizacji, adresach wysyłki, rachunkach i fakurach, zawartości, itp.

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Link do śledzenia paczki oraz numer przewozowy jest wysyłany w wiadomości e-mail dla zamówień ze statusem „Wysłane”. Możliwość ta dotyczy dostaw realizowanych poprzez firmy kurierskie oraz paczkomaty InPost. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami wysyłając nam wiadomość na adres esklep@delikatesyznatury.pl lub dzwoniąc pod numer +48 885 903 904. Z przyjemnością na nie odpowiemy!

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Niezwłocznie po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz informację o procesie jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze + czas realizacji dostawy.

Kurierzy DHL oraz InPost odbierają od nas paczki każdego dnia od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone popołudniu traktowane są jako zamówienia złożone następnego dnia roboczego. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 w dniach roboczych skompletować i wysłać jeszcze tego samego dnia.

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od wybranej formy płatności, ilości i wagi zamawianych produktów oraz własnych preferencji możesz wybrać jedną z następujących form dostawy Twojego zamówienia:

  • Kurier DHL lub DHL Parcel
  • Kurier InPost
  • Paczkomaty InPost
  • Odbiór osobisty

Ile zapłacę za dostawę zamówienia?

Koszty dostawy zależą od wartości i wagi zamówienia i są automatycznie wyliczane w trakcie składania zamówienia. Szczegółowy cennik kosztów dostawy znajduje się pod adresem: https://www.delikatesyznatury.pl/koszty-dostawy

Czy za przesyłkę za pobraniem zapłacę więcej?

Tak, do przesyłki pobraniowej doliczana jest usługa pobrania. Szczegółowy cennik kosztów dostawy znajduje się pod adresem: https://www.delikatesyznatury.pl/koszty-dostawy

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wybranej formy dostawy oraz własnych preferencji możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności za Twoje zamówienie:

  • płatność elektroniczna (Płatność online Bluemedia),
  • płatność elektroniczna BLIK oraz Google Pay
  • płatność elektroniczna kartą płatniczą
  • płatność za pobraniem,
  • przelew na konto bankowe,

Jak ponowić płatność za zamówienie?

W przypadku wystąpienia sytuacji nieudanej płatności za pierwszym razem w trakcie składania zamówienia istnieje możliwość ponowienia płatności korzystając z linka udostępnionego w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Ponowić płatność można w Panelu Klienta klikając w link w wiadomości e-mail umieszczony we fragmencie "Stan realizacji zamówienia można sprawdzić pod tym adresem" (Klient Niezarejestrowany) lub "Stan realizacji zamówienia można sprawdzić w Panelu Klienta" (Klient Zarejestrowany).

Delikatesy z Natury Potwierdzenie Zamówienia

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, oczywiście. Twoje zamówienie możesz odebrać bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym zlokalizowanym w Krośnie. Godziny otwarcia sklepu znajdziesz w zakładce Kontakt.

Decydując się na odbiór osobisty Twojego zamówienia nie ponosisz dodatkowych kosztów. Przed odbiorem zamówienia osobiście prosimy o kontakt z naszym sklepem.

Dodatkowo dla wygody naszych Klientów uruchomiliśmy możliwość odbioru osobistego zamówień w wybranych placówkach sieci „Sklepy S” w Krośnie. Odbiór osobisty w placówkach sieci „Sklepy S” w Krośnie możliwy jest wyłącznie dla zamówień opłaconych z góry. Po skompletowaniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość e-mail z informacją o gotowości odbioru zamówienia w wybranej placówce sieci „Sklepy S”.

Jak mogę użyć kodu rabatowego?

W naszym sklepie oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe udzielane w ramach prowadzonych akcji promocyjnych. Kupon rabatowy można wykorzystać wpisując odpowiedni kod rabatowy w pierwszym kroku składanego zamówienia przy wybieraniu formy dostawy i sposobu płatności w koszyku zamówienia w odpowiednio oznaczonym polu zaznaczając uprzednio pole wyboru „Mam kupon rabatowy”.

Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania.

Kupony rabatowe i promocje nie łączą się.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „Firma”, a następnie podaj dane do faktury VAT:

  • Nazwa firmy
  • NIP
  • Ulica i nr domu,
  • Kod pocztowy
  • Miasto

Informacje na temat chęci otrzymania Faktury VAT umieść w polu „Uwagi” w sekcji "Dodatkowe informacje".

Jeżeli adres wysyłki różni się od adresu podanego w danych do Faktury VAT zaznacz w formularzu opcję „Inny adres wysyłki” a następnie podaj adres dostawy Twojego zamówienia.

Data wystawienia Faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Możesz dokonać modyfikacji swojego zamówienia do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie realizacji przesyłki zmiana zamówienia nie jest już możliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (dodanie lub usunięcie zamawianego produktu, zmiana formy dostawy lub sposobu płatności, zmiana adresu, itp.) skontaktuj się z nami jak najszybciej wysyłając nam wiadomość na adres esklep@delikatesyznatury.pl lub dzwoniąc pod numer +48 885 903 904

Czy mogę domówić produkt do swojego zamówienia lub połączyć zamówienia ze sobą?

W naszym sklepie istnieje możliwość uzupełnienia zamówienia do istniejącego niezrealizowanego jeszcze przez nas zamówienia. W przypadku gdy zapomniałaś/eś dodać produkt do koszyka zamówienia lub zdecydowałaś/eś się nabyć dodatkowy/dodatkowe produkty z naszej oferty prosimy o złożenie nowego zamówienia i wybór formy dostawy "Uzupełnienie Zamówienia" i postępowanie zgodnie ze wskazówkami na stronie https://www.delikatesyznatury.pl/uzupelnienie-zamowienia

Zaznaczając formę dostawy "Uzupełnienie Zamówienia" połączymy Twoje zamówienie na podstawie danych takich jak Numer Klienta lub Dane Klienta podane przy składaniu zamówienia.

Koszty Dostawy nie zostaną ponownie naliczone w przypadku nieprzekroczenia limitów wagowych przedstawionych w sekcji Dostawa, które wynoszą 22 kg (Paczkomaty InPost) lub 27 kg (Przesyłki Kurierskie) dla połączonego zamówienia. W przypadku ich przekroczenia konieczne będzie uiszczenie dodatkowej opłaty za kolejną przesyłkę w zależności od wybranej Formy Dostawy zgodnie z cennikiem dostaw w sekcji Dostawa.

Jestem stałym klientem. Czy otrzymam jakiś kupon rabatowy na stałe?

Na ten moment nie oferujemy stałych rabatów.

Jak złożyć reklamację?

Zawsze przed odebraniem przesyłki z zamówieniem należy sprawdzić i upewnić się, czy nie uległa ona uszkodzeniu w trakcie transportu. W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń zewnętrznych w widoczny sposób rekomendujemy odmowę przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami wysyłając nam wiadomość na adres krosno@delikatesyznatury.pl lub dzwoniąc pod numer +48 885 903 904.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy upewnić się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy bezpośrednio u producenta. Składając reklamację dotyczącą uszkodzenia produktu powstałą w wyniku jego transportu należy pamiętać o dołączeniu zdjęcia dokumentującego wystąpienie uszkodzenia.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zwrócić produkty zakupione na odległość w sklepie internetowym bez podania przyczyny. Produkty te nie mogą jednak nosić śladów używania, jak również śladów uszkodzeń bądź zniszczenia. Ponadto produkty muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu z całą ich zawartością. Formularz zwrotu i Instrukcje dotyczące zwrotu zakupionych produktów znajdują się w stopce na naszej stronie w zakładce „Zwroty i reklamacje”.

Gdzie mogę zapoznać się z regulaminem sklepu?

Regulamin sklepu "Delikatesy z Natury" znajduje się na naszej stronie w zakładce „Regulaminy”.

Zachęcamy ponadto do zapoznania się z poniższą infografiką przedstawiającą kluczowe kwestie określone w Regulaminie.

Infografika_regulamin_Delikatesy_z_Natury

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium