Koszty Dostawy
10.99 zł |
|
12.99 zł |
|
14.99 zł | |
15.99 zł | |
*Dotyczy zamówień opłaconych z góry |
Regulamin Zero Waste
Co oznacza filozofia „Zero Waste”?
„Zero Waste” czyli "Zero odpadów" to podejście, którego cel zakłada nieprzyczynianie się do produkcji nowych odpadów i opakowań.
Idea zakładająca redukcję negatywnego wpływu wynikającego z produktu opakowań oraz powstawania odpadów jest nam bardzo bliska. Nasz sklep nie korzysta z nowych opakowań do pakowania przesyłek wykorzystując kartony pochodzące z lokalnych sklepów i hurtowni. Regularnie odbieramy od naszych partnerów handlowych opakowania i wypełnienia, które możemy wykorzystać do ponownego użycia przyczyniając się do redukcji wpływu na środowisko oraz realizując naszą ideę prowadzenia zrównoważonej działalności.
Co to jest opakowanie „Zero Waste”?
Opakowanie „Zero Waste” jest opakowaniem wykorzytywanym wtórnie po orrzymywanych dostawach oraz różnych paczkach. Realizując filozofie zrównoważonego rozwoju wykorzystujemy je ponownie do pakowania zakupów dokonywanych w naszym sklepie.
Co zawiera opakowanie „Zero Waste”?
Zamówienie zrealizowane w formule „Zero Waste” charakeryzuje się wykorzystaniem:
- kartonów pochodzących z odzysku,
- papierów wykorzystywane wtórnie,
- wypełniaczy pochodzących z odzysku, zazwyczaj biodegradowalnych.
Z dokumentów zakupu w paczce będzie znajdowała się wyłącznie lista kompletacyjna zamówienia a także paragon fiskalny lub faktura VAT.
Czego nie zawiera opakowanie „Zero Waste”?
Do opakowania „Zero Waste” nie dodajemy:
- folii i folii bąbelkowej,
- ulotek reklamowych,
- próbek.
Uwaga
Decydując się na realizację zamówienie w formule "Zero Waste" informujesz nas abyśmy zwrócili jeszcze większą uwagę na sposób pakowania, w szczególności na to, aby do wnętrza paczki nie wkładać folii, ulotek, wypełnień, zabezpieczeń foliowych itp.
Prosimy pamiętać, iż wiąże się to z większym ryzykiem uszkodzenia Twojej paczki. Zaznaczając tę opcję zgadzasz się na to, że produkty mogą zostać nieco pogniecione, zduszone lub udarte w transporcie, może także dojść do delikatnych wycieków lub rozsypań.
Oczywiście nasz sklep nadal bierze odpowiedzialność za prawidłowe dostarczenie paczki do Ciebie, ale wierzymy, że niniejszy regulamin jest swoistym kontraktem, w którym będziesz z nami współpracować przy ewentualnej reklamacji z tytułu uszkodzenia produktów i nie będziesz mieć roszczeń w przypadku:
- połamań, które nie wpływają na sposób korzystania z produktu,
- rozsypanych produktów,
- wycieków,
- zgnieceń.
W przypadku dostrzeżenia ewidentnych uszkodzeń zewnętrznych paczki podczas transportu prosimy o spisanie protokołu reklamacji – dotyczy to każdej formy wysyłki również Paczkomatów InPost.
Zamówione produkty mogą być nadal zabezpieczone poprzez owijanie ich w tekturowe opakowania pochodzące z odzysku.
Z dokumentów zakupu w paczce będzie znajdowała się wyłącznie lista kompletacyjna zamówienia a także paragon fiskalny lub faktura VAT.
Osoba pakująca ma prawo uznać, że istnieje zbyt duże ryzyko, że paczka ulegnie zniszczeniu i straty dla środowiska będą zbyt duże. Zdarzało się już tak wielokrotnie. Chcąc uniknąć sytuacji w wyniku których paczka paczka ulegnie uszkodzeniu i nie dotrze przez długi czas do klienta, pozwoliliśmy osobie pakującej ostatecznie decydować o użyciu minimum zabezpieczeń niezbędnych do zapewnienia bezpiecznych warunków transportu zamówionych produktów w oparciu o ich specyfikację takie jak m.in. rodzaj opakowania, kształt oraz waga produktów. Zastrzegamy sobie sposób pakowania produktów takich jak napoje roślinne czy produkty których opakowanie zawiera dużą ilość szkła w folię bąbelkową z uwagi na fakt, iż największy odsetek uszkodzeń paczek obserwowany jest podczas transportu tych produktów.
Ze względu na wymogi firm przewozowych paczki są stretchowane i oklejane taśmą z nadrukiem logo sklepu.